łatwo wrobić (e)go w wy-parcia
na władzę też nie ma haka może być tań
czczona przez tam-burino-bylców ziemia
obmacana poczeka poczka potem żre se
tu je zawartość cementarza
niestrawna i do tego tań
sza
po krę tło
jest inaczej niż bywa
nie demo-graficzny, nie.
jest inaczej niż będzie
się zdawać
sobie sprawę, sprawię sobie
małe fajne
zwierzę ci się
z rozpędu
nie chce
w( )śnie( )żyć
Curriculum Verae
INFORMACJE OGÓLNE
Kulturoznawstwo było dla niej próbą zapośredniczenia między emocjami a materią złożoną z >>atomów i pustej przestrzeni<< za pomocą czynnika kultury. Poezja stanowiła dla niej ekstrapolację metody kondensacji formy i analizy treści aplikowanej podczas wyprowadzania twierdzeń matematycznych. >>Przyjemność tekstu<< polegała także na zauważeniu i uznaniu, że również twierdzenie matematyczne jest tekstem, podobnie jak związki robotnicze i ludzkie ciało.
UDOGODNIENIA
Tworzenie poezji było dla niej pralką autotematyczną, za pomocą której roztapiała skałę metamorfiniczną zastygłego przeżycia w lawę. Przekuwała srebro mowy w podkowę na szczęście. Stratna była w tym procesie doskonalonego oczyszczania tara – waga ładnego opakowania.
ODKRYCIA
W labo-oratorium przeprowadziła szereg znaczących eksperymentów. W ich trakcie zaobserwowała nową cząstkę elementarną, której nadała swojską nazwę magnetofon. Był to fonem tak magnetyczny, że przez chwilę wierzyła, że przyciągnie do niej świat. Ale to, co odkryła, nie zmieściło się w karty chrome.